Pharrell Williams - Happy

2019. 11. 21. 04:03

Bring me down
날 끌어내려봐
Can’t nothing bring me down
하지만 날 끌어내릴 수 없을 걸
Your love is too high Bring me down
너의 사랑에 취해 난 내려갈 수가 없어
Can’t nothing Bring me down
아무것도 나를 끌어내릴 수 없어

I said
내가 말했잖아
Because I’m happy
나는 행복하니까

Clap along if you feel like a room without a roof
지붕없는 방에 있는 느낌이라면 박수쳐
Because I'm happy
나는 행복하니까
Clap along if you feel like happiness is the truth
행복이 진실이라고 믿는다면 함께 박수쳐
Because I'm happy
나는 행복하니까
Clap along if tou know what happiness is you
너의 행복이 무엇인지 안다면 함께 박수쳐
Because I'm happy
내가 행복하기 때문이야
Clap along if you feel like that's what you wanna do
만일 지금 하고 있는 일이 무엇인지 안다면 함께 박수쳐


아티스트 : Pharrell Williams
제목 : Happy
앨범 : G I R L (2014)

 

'LYRICS > ENG' 카테고리의 다른 글

Perfume Genius - Queen  (0) 2019.11.21
Michael Jackson - Love Never Felt So Good  (0) 2019.11.21
Coldplay - Spark  (0) 2019.11.21
Pearl Jam - Wishlist  (0) 2019.11.20